Walraad Verkeersadvisering BV is een netwerkorganisatie
De personele bezetting van Walraad Verkeersadvisering BV is beperkt tot
één medewerker: Adriaan Walraad. Walraad werkt alleen... en nooit alleen, maar altijd in een netwerk.

Hoe werkt dat eigenlijk in de praktijk? Walraad Verkeersadvisering:
  • Is snel en biedt 'waar voor geld'. Offertes liggen in een tijdsbestek van een of enkele dagen bij de opdrachtgever. Er gaat geen tijd verloren in bureaucratie. Er gaat geen budget verloren in zinloze overheadkosten.
  • Is flexibel. Wilt u hecht samenwerken of juist op afstand? Desgewenst werkt Walraad Verkeersadvisering ook onder uw vlag of onzichtbaar voor de buitenwereld werken.
  • Gedegen inhoudelijke kennis wordt als sterk punt genoemd. Heeft een indrukwekkend netwerk in de wereld van verkeer, vervoer en mobiliteit en de daaraan gerelateerde werkvelden.
  • Heeft oog voor beeldvorming, de manier waarop een advies wordt verteld en vooral dat de beoogde impact van een advies ook daadwerkelijk wordt bereikt
  • Is integer en onafhankelijk
  • maatschappelijk verantwoord ondernemen. Gewoon, omdat de wereld best een beetje mooier mag. In 2019 overgestapt op elektrisch rijden (wanneer fiets of trein niet werkt) en sindsdien is de laatste bron van CO2 uit de bedrijfsvoering.
Dit blijkt uit de trackrecord met mooie resultaten en de goede band met opdrachtgevers.

Een éénpitter kan ook een risico inhouden. Immers, wat als Walraad onder een tram komt? Dit is in de praktijk geen enkel probleem- voor de opdrachtgever dan. Walraad regelt -afhankelijk van opdracht- een goede terugvaloptie in overleg met de opdrachtgever.
En wat als de opdracht te groot is? Ook dat is in de praktijk geen probleem: er kan een compleet projectteam opgeleverd worden.
Ook dat is netwerkorganisatie.